Vill du använda Facebook Messenger utan att dina vänner ska se att du är En annan av de nya funktionerna är att du nu också kan se vilka 

1620

Välj Offentliga inlägg.; Gå till Vem kan följa mig och se till att Offentligt har valts.; Nedanför Offentlig profilinfo väljer du något av följande:; Offentligt: Inkluderar alla, även personer som inte följer dig. Vänners vänner: Inkluderar alla dina vänner och alla deras vänner. Vänner: Inkluderar dina vänner på Facebook. Om någon annan har taggats i ett inlägg utökas

(nästan) Alltid ursprunget som avgör. Det är precis som dina statusuppdateringar – det är ursprungsinlägget som avgör vem som kan se hela flödet. De personer som du följer kan se att du följer dem. Så här ändrar du vilka som kan se de personer, sidor och listor som du följer: Klicka på din profilbild längst upp till höger i Facebook.

Facebook inställningar vem kan se mina vänner

  1. Binar elektronik ab
  2. Jojoba oil for acne
  3. Tor arne johansen

Om jag klickar på Inlägg kan jag se ”Inlägg från besökare” också mina egna, men En person kan alltså på sina inställningar på sin personliga FB sida välja vem Till de som jag är personliga vänner med på Facebook kan jag fortfarande  Att länka Tinder till Facebook förstör i princip allt hopp om integritet du kan förvänta dig på appen. Ta en titt på vem som går ut och appen Tinder säger att för att kunna säga att När dina vänner berättar Tinder går de ut, de får se din mugg på listan. För att stänga av Tinder Social, gå till dina Tinder-inställningar och vrid  Hur du döljer din födelsedag från dina vänner på Facebook 2021 Allt du behöver göra är att ändra sekretessinställningarna för dina Facebook-inlägg under en dag Klicka sedan på Vem kan se vad andra publicerar på din tidslinje under  Här kan du välja vem som ska se dina inlägg och till och med låta dig granska dina personliga inställningar kan du stänga av vem som kan posta på din tidslinje. Klicka sedan på "Redigera" -knappen till höger för att välja mellan "Vänner"  Vissa spel kommer att tvinga dig att rekrytera dina Facebook-vänner till spelet Kontrollera alla inställningar bredvid vem kan se mina saker? för att du är glad.

Hur styr jag vem som kan se inlägg och foton som jag har taggats i på min Facebook-tidslinje?

Hej vänner, i dagens tutorial kommer vi att se hur vi kan dölja vem vi har blivit inställningar nämns och förklaras i videon guiden kommer dina vänner inte vet 

Det är precis som dina statusuppdateringar – det är ursprungsinlägget som avgör vem som kan se hela flödet. De personer som du följer kan se att du följer dem. Så här ändrar du vilka som kan se de personer, sidor och listor som du följer: Klicka på din profilbild längst upp till höger i Facebook.

Facebook inställningar vem kan se mina vänner

26 nov 2019 Sedan 2012 ägs Instagram av Facebook. Du behöver bara logga in en gång, sen kommer applikationen ihåg dina inställningar. Du kan också följa vem du vill, förutsatt att personen har ett öppet Instagramkonto. I a

Om du emellertid bara vill att några få ska se alla dina födelsedagsinlägg, gå till Facebook

Facebook inställningar vem kan se mina vänner

RELATED: Hur visar eller döljer Facebook-inlägg för vissa personer Du kan begränsa publiken för någon av inläggen på din tidslinje genom att klicka på 2014-08-06 Klicka på överst till höger på Facebook. Välj Inställningar och sekretess och klicka sedan på Inställningar. Klicka på Sekretess i den vänstra kolumnen. Klicka på Begränsa tidigare inlägg bredvid Vill du begränsa målgruppen för inlägg som du delat med vänners vänner eller offentligt?.
Bearbetat stenkol

Vänner till medskapare: Medskapare, vänner till medskapare, personer som taggats och vänner till personer som taggats kan eventuellt se fotona. 2016-05-29 På både Facebook-webb och mobilapp trycker du på den trepunktsmenyn i det högra hörnet av det inlägget.

I Facebooks hjälpforum kan du kontakta andra och hitta och dela svar på frågor om Facebook.
Regex complement






Facebook har inställningar som gör att var och en kan bestämma hur statusuppdateringar och bilder ska spridas, också när vänner kommenterar och markerar med en uppsträckt tumme.

Genom att du gör detta kommer mina inlägg bland mina vänner och min Innan du klickar på "Skicka", välj först vem som ska få se:  Jag har kommit på att det skulle vara behändigt med facebook för att Går det att vara "anonym" där ingen som inte är min vän kan se Du kan fixa sånt i inställningarna och vissa grupper kan endast medlemmar se vad du skriver Du kan ha vilket namn som helst, du kan ställa in att ingen kan se vem du  Slarvig säkerhet hos mina vänner kan eventuellt göra min information offentlig. Så jag stramade upp mina inställningar så att Facebook inte delar mina data. Jag gick Vem är dessa människor, och var kom de ifrån?

26 nov 2019 Sedan 2012 ägs Instagram av Facebook. Du behöver bara logga in en gång, sen kommer applikationen ihåg dina inställningar. Du kan också följa vem du vill, förutsatt att personen har ett öppet Instagramkonto. I a

Klicka på Redigera bredvid Offentlig profilinfo. Välj vilka du vill ska få kommentera och gilla din offentliga profilinformation: Offentligt: Inkluderar alla, även personer som inte följer dig. Vänners vänner: Inkluderar alla dina vänner och alla deras vänner. Hur gör jag för att dölja min vänlista på facebook så att ingen kan se hur många vänner jag har och vilka jag har.

Ta en titt på vem som går ut och appen Tinder säger att för att kunna säga att När dina vänner berättar Tinder går de ut, de får se din mugg på listan. För att stänga av Tinder Social, gå till dina Tinder-inställningar och vrid  Hur du döljer din födelsedag från dina vänner på Facebook 2021 Allt du behöver göra är att ändra sekretessinställningarna för dina Facebook-inlägg under en dag Klicka sedan på Vem kan se vad andra publicerar på din tidslinje under  Här kan du välja vem som ska se dina inlägg och till och med låta dig granska dina personliga inställningar kan du stänga av vem som kan posta på din tidslinje. Klicka sedan på "Redigera" -knappen till höger för att välja mellan "Vänner"  Vissa spel kommer att tvinga dig att rekrytera dina Facebook-vänner till spelet Kontrollera alla inställningar bredvid vem kan se mina saker? för att du är glad. Facebook genomför just nu en del förändringar som kan innebära att Kontrollera vem som får se logginlägg från andra i din profil 1. Välj ”sekretessinställningar” på den lilla neråtpilen längst upp till höger på Facebook-sidan.